Här kan man snacka i-lands problem.

nämen godkväll godingar, haha!
har precis käkat lite mat och pratat i telefon med lilla marre. funderar på att gå ut en sväng. men jag har nu fått för mig att jag redan ska börja att packa tills på fredag. men den stora frågan är ju : vad ska jag ha med mig?! ett par kilklackskor, ett par vanliga klackskor och ett par converse. om de ens räcker? sen orkar jag inte ens skriva hur mycket kläder och smycken jag kommer ha med mig.. sen rengöring till piercingarna, duschgrejer och hygienarticklar. att packa för mig är ganska komplicerat.




5/5 toasters, kanonkul!


Kommentarer
Postat av: marion

kanonkul!

2011-09-28 @ 09:42:26
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0