The only thing that would hurt me is if you weren't here.

fy vad det är kallt ute?!
hursomhelst, jag har varit med jenny ungefär hela dagen. vi har inte gjort mycket alls faktiskt. gått runt och pratat om massa saker, ätit hemmagjord pizza med abbes pizzasallad och hälsat på timmy som kom hem idag! mitt lilla gäng har varit iväg på kryssning sen igår. där de bland annat träffade rodney och christian från big brother! avis? svar ja. sen hade dom haft sönder sin hytt och fick betala typ 4500kr för det, vilket jag inte är lika avis på. men grabbarna kom hem levande iallafall!
nu ska jag dricka te och kolla på efterlyst.
 imorgon har jag sovmorgon, wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0