Lugn dag.

som vanligt får man inte har någonting ifred i detta hushåll. när jag kom hem så hade min lillasyster klara på elva år hängt upp massa kondomer i min gardin + att hon hade skrivit en väldigt fin lapp som förklarade det hela. hon hade dessutom skrivit en likande lapp till linnea och lagt det i hennes rum, haha. inte nog med de, det fattas även massa kondomer också, tack klara. tog även hem en vinst i wordfeud idag, min första någonsin!
hela dagen har gått väldigt fort tycker jag? fast jag har bara umgåtts med jenny typ. tog en sväng upp till timmy nu på kvällen och kollade på 'mitt feta syrianska bröllop', vilket skämt!
nu ska jag vara emo eftersom att vi typ inte har någon frukost hemma tills imorgon. så kommer svälta ihjäl i skolan. om jag inte köper någonting i kiosken såklart.
puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0