So they'll know that someone cares.

vilken bra dag det här har varit!
först i skolan och gjorde nationelltprov (som faktiskt gick okej) och sen blev det att spela beatchvollyboll med klassen. sen hem och laga mat och vidare på knattegympa! det var sista gången idag så det var lite sorligt. imorgon ska jag så på älvsjö mässan för att det är gymnasiemässa! kommer att stå mellan ett och tre vid igelstavikens idrottsmonter. dock har jag ingenaning om vem jag ska stå med, men det återstår och se. 

fick nyss reda på att marion kommer hit och övernattar, gos. så nu ska jag gå och möta henne vid tåget!

puss.

 

vi ses vecka två igen mina små troll.


Kommentarer
Postat av: Lina

länka länka länka länka :)

2011-11-23 @ 21:03:03
URL: http://linaselenius.devote.se
Postat av: Madde

JAG SKULLE OCKSÅ HA STÅTT PÅ GYMNASIEMÄSSAN IMORGON!!!! men tackade nej i sista sekund... haha ! -.- <3

2011-11-23 @ 22:19:31
URL: http://maddelutten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0