Direct me to the floor and turn it up some more, I'mma get it on on on on.

hej alla glad/sura/ledsna/arga/besvikna/trötta och lyckliga läsare!
idag har jag haft en lång dag i skolan. ett prov och ett nationella blev resultatet av den hårda arbetsdagen! efter skolan haffade jag första bästa buss och åkte in till stan för att köpa present till min fina madeleine. dock blev jag lite ledsen när jag insåg att det jag köpt inte var till mig, utan till madeleine, surt. men jag tänkte att jag kunde vara en god vän för en gångs skull! snart ska jag ta bussen till järna och börja promenera den ca kilometern hem till madde, jobbigt. men hon bjuder iallafall på tacos, vilken pingla! pappa kommer och hämtar mig sen någon gång ikväll. sen hittar jag väl på någonting med mitt crew. tove is in the mölnbo tonight ju! det blir awesome.

puss.



undrar vad det kan vara madeleine, nu blir du allt nyfiken va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0