Today I don't feel like doing anything.

jani, vad ska man säga? fullt ös igår, mådde skit ett bra tag, ringde till personer jag inte borde osv. men jag är glad ändå, för jag har så underbara vänner som tar hand om mig när det är lite svårt. så tack för igår allihopa! speciellt tack till madeleine, frögren, daniel och axel som såg till att jag kom hem hel. och marion får också ett tack bara för att du är du! mindre roligt är det idag dock. är otroligt seg och tråkig, haha. madeleine och jag har kollat på film och bara slöat i soffan hela dagen. senare ikväll blir det den vanliga kvällspromenaden med marion.

puss!

 

//: frisyr- gjort själv//: smink- gårdagens//: kläder- från gatan//: täcke- soptippen://
FRÄSCH BRUD.


Kommentarer
Postat av: marion

haha ÅH min sköna böna! LOVE

2011-12-04 @ 18:51:18
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0