Just when I felt like giving up on us you turned around and gave me one last touch.

dagen började med att jag vaknade klockan elva, ja jag hade försovit mig. skulle egentligen vara i skolan klockan elva och ta närvaro, men så blev det ej. istället ringde jag till pappa i panik och bad honom skjutsa mig in till södertälje. men istället kom min fina farmor och farfar och hämta mig och körde mig till scaniarinken. sen skulle vi köra hockey. det var faktiskt riktigt kul och nästan den ända grejen hela klassen tyckte om. vi är ganska splittrade när det gäller sporter, haha. efter det så åkte jag in till stan, fick med mig två tröjor till min pappa som han ska få i julklapp. sen blev det en dusch när jag kom hem, skönt! nu har jag precis ätit så ska väl lägga mig i soffan och kolla på tv.

puss!



min fin fina klass, hihi. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0