I'm still broken.

hem till elias -> hem -> mys med mamma -> bli hämtad -> hem till timmy -> glo på tv och träffa folk -> hem

så här såg ungefär min kväll ut. inte alls som jag planerat allså, såklart. tanken var att jag skulle dricka, men då var jag tvungen att åka till södertälje, vilket jag inte hade lust med. så det blev en lugn och rätt tråkig kväll, haha. kollade på fotboll och lite sånt. såg också att moa åkte ut ur idol ikväll?! hallå svenska folket, vakna? det är ju skandal! inte värt att kolla på finalen nu, om inte robin vinner såklart. jävla tant-amanda som ska vara med att förstöra, jag menar, man hör inte ens vad hon sjunger och hon ser efterbliven ut.

puss!



haha, hon i mitten är så söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0