Can someone tell me how to make a change?

hem -> städa -> hem till timmy -> städa timmys rum -> beck-> hem

ungefär så här har min dag sätt ut! vaknade upp hemma hos marion. åt godis och chips till frukost. begav oss senare hem till min pappas kusin för att min syssling fyllde år. förlåt för att jag utsatte dig för det, haha! åt tårta och pratade med släktingar som jag inte träffat på ett tag. se skjutsade vi hem marion till elias. när jag kom hem så städade jag mitt rum då det såg ut som ett bombnedslag här inne. gick sedan upp till timmy med jenny och var social med folket där uppe, mycket gosigt!

har precis duschat och nu är min plan att få sova lite. då jag sov extremt dåligt och lite inatt, marions fel.

godnatt!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0