Cause lovers dance when they're feeling in love.

Tjenare !
Tänkte bara slänga in ett kort inlägg för att berätta lite om mig själv osv. Som inte kanske redan uppfattat så heter jag Miranda Andersson. Jag är 16 år och kommer från den lilla byn Mölnbo (som ligger ungefär 3-4 mil från Södertälje). På fritiden brukar jag umgås med vänner och familj, som alla andra människor i min ålder. Jag går andra året på Igelstavikensgymnasium (barn och fritidsprogramet) som ligger i Östertälje och där trivs jag väldigt bra! Ja, det var väl allt ni behövde veta om mig, ungefär.

Nu tänkte jag faktiskt gå och hjälpa min fina vän Marion i köket där det vankas mat! Det är också hon som har hjälpt mig att få ordning på min blogg!

Kommentarer
Postat av: marion

woop woop!

2011-09-17 @ 19:44:52
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0