Taj sunset.

har inte sådär jätte intressant liv kanske, men iallafall!
har just krypit ner i sängen, utmattad som jag är. imorgon är det ju redan fredag? satan vad tiden kommer att rulla på nu fram till jul, eller vad säger ni?

pappa ska på kryssning imorgon så nu håller jag på att kolla på båtens taxfree, ifall det finns något han kan få köpa åt mig. vill ha en ny mascara och escadas parfym taj sunset, den luktar ju bara så jävla gott! synd bara att den kostan 563 kr för 100 ml... ja, det är dyrt att lukta gott om man säger så.

puss!


Kommentarer
Postat av: jennie

Parfymen är världens bästa ! min kärlek, och jag har två (a)

Mascaran med, lovely :D

Du är tjejen med smak hörru ;)<3

2011-12-02 @ 09:57:53
URL: http://jenniieg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0