You shut me down but I won't fall.

ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag! men va ju och fika med emelie, hade utvecklingssamtal och direkt när jag kom hem kom jag på att jag hade kattegympa. så de bev lite stressigt! efter gympan gick jag hem och åt en snabbis och gick sen vidare till timmy. åkte med axel och werner till gnesta där dom åt. träffade jenny när hon kom hem med tåget också. gick runt och prata lite och helt plötsligt kom samuel och emil förbi med bilen. så vi fick skjuts upp till timmy och sen hem. nu har jag packat de mesta jag ska ha med mig i helgen, skönt! imorgon efter skolan åker jag och kollar på skor med mamma, sen åker jag vidare till marion!

nytt för idag:



//:hårspray, bodyscrub och sminkborttagningservetter-in och finn//:örhänge-ur&penn//:plånbok-vero moda://


Kommentarer
Postat av: marion

skitfin earcuff!

2011-09-29 @ 07:23:43
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0