Make me your radio and turn me up when you feel low.

Har precis varit ute och övningskört med min pappa! Kan väl inte påstå att de gick superbra men de är inte så lätt att lära sig dragläge och grejer som man aldrig har hört talas om förut. Anyway, tror att jag ska dra med mig ut Jenny och Tove på en liten promenad. Har så mycket överskottsenergi så att det nästan inte är sant! Sen ska jag kolla på min lillasysters fotbolls match också, fast det är ett bra tag kvar.

Igår fick jag och Marion köra Jockes bil. Jag fick köra upp för en jätte lång backe och över TVÅ farthinder,hehe. Fast jag fick ju motorstopp två gånger när jag skulle starta bilen. För Marion gick de väl lite bättre tror jag. Förutom att alla utom jag som satt i bilen var livrädda,haha. Sen så fick även hon motorstopp, om jag inte minns fel? Eller så var de att bilen började låta konstigt. Aja, no big deal. Men nu så ska jag nog ta och ringa Jenny!


                                                                     

Kommentarer
Postat av: marion

haha, det var jockes fel som stressade mig, annars hade fet

gått kanon ju! ;)

2011-09-18 @ 15:56:20
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0