Ju mer dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma.

har nyss varit ute på världens längsta långpromenad. fick sällskap av världens bästa i telefon också, gos. håller på att ladda ner ' jag saknar dig ', en film jag längtat efter att få se! sen tycker jag att klockan kan bli nio så att jag kan kolla på premiären av ' 99 nya saker med erik och mackan '. dom killarna är ju bara för sköna allså, älskar dom! imorgon så ska jag möta upp emelie i södertälje för en fika. sen drar jag vidare till skolan för att gå på utvecklingssamtal, wish me luck.



åh den värkar så jäkla bra!

tre dagar.


Kommentarer
Postat av: Madde

herregud va jag grät när jag såg den filmen :( huhu xd <3

2011-09-27 @ 20:44:35
URL: http://maddelutten.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0