Give me a lifetime of promises and a world of dreams.

okej, ni kan inte fattar hur sjukt taggad jag är för allting som kommer att hända i helgen. jag ska följa med marion till kopparberg. där är det på lördag marknad och sånt på dagen sen party hela kvällen/natten! på fredag när vi kommer dit är det tivoli på kvällen. det kommer att bli så otroligt jävla skönt att komma ifrån den här äckliga hålan som jag förövrigt har tröttnat på totalt. bara få umgås med min marion och alla hennes kompisar i kopparberg kommer bli awesome! nackdelen med helgen är väl att det kommer att spenderas så mycket pengar, haha. men det är så värt de!



bokat och klart.
äntligen något att se fram imot igen!


Kommentarer
Postat av: Marion

kommer spåra när du och jag kör två dagar, waaaaaaaaaah

2011-09-26 @ 00:36:53
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0