All the things you'd say they were never true, never true.

nu börjar ännu en helg lida mot sitt slut. en jävla skithelg är vad det har varit. inte gjort någonting som var varit sådär jätte roligt eller så, kul. snart måste det börja hända någonting på helgerna. annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. har ingenting att se fram imot när jag är i skolan så att gå dit känns bara onödigt. det ända som var riktigt kul den här helgen var väl när mina pojkar tejpade sig med silvertejp i hela ansiktet, haha. de var ioförsig jäkligt roligt. nej, nu ska jag dricka cola, äta pringels och kolla på film.
natti!



mina små pojkar tror att dom är så himla balla, tihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0