You can win or you can lose.

tog jennys gamla mobil och lyssnade på musik nyss och hittade denna:



första gången jag såg dom spelade dom i järna. ett litet vanligt band lixom.
efter det började jag snacka med dom flesta i bandet då jag tyckte dom var snygga, haha fjortistiden.
efter det spelade dom ännu en gång på samma sälle i järna, och självklart var jag där och kolla!
det gick riktigt bra för dom när dom senare började spelas på radion och åkte runt på turné i nedre delen av sverige.
kanske ska nämna att dom kommer från eskilstuna också? fast nu har bandet splittras, tråkigt nog.
dock har basisten ett nytt band som tydligen ska på europaturné, hur grymt är inte det?!
får så mycket minnen som ploppar upp i huvudet på mig, speciellt när jag lyssnar på den här låten.
all kärlek till dom där killarna alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0