Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars?

godmorgon mina vänner!
har nyss tillagat en superfrukost till mig själv så ligger och göder mig själv nu, hihi.
igår så var jag på hockey med bästa elin. ssk mötte rögle och självklart så vann ssk! det bästa var ju att vi hade värsta alkolisterna bakom oss så det blev att man lyssnade på dom och kolla på matchen, hehe.
när jag väl kom hem så drog jag till elias där det var fest. efter förra helgens festligheter lovade jag mig själv att aldrig mer dricka alkohol, men det gick ju som det gick. hur som helst så träffade jag iallafall massor av skojiga människor där! fick tillochmed en ny kompis som hette klas? aja, han tyckte att jag var den trevligaste tjejen där iallafall, aw. super gullig kille, vad jag minns!? dansade också loss med felicia och shkurte till justin bieber. sen vinglade jag hemåt med max, tapper som jag är. somnade direkt när jag la mig i sängen också.
idag ska jag till bästa elin och ha film/tjockismysdag! det kommer att bli jävligt bra. men nu måste jag hoppa in i duschen, gud vet som vad finns i mitt hår?!



detta är bara sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0