Titanium.

igår så var jag, marion, madde och julia hemma hos marion och förade. sen drog vi till slussen och sen vidare till drottninggatan för att gå på någon hemmafest där. fast själva festen blev ett riktigt magplask! för det första så kände vi ingen som var där. och för det andra var alla killar helt korkade. riktiga töntar typ, haha! och ja, killar är det ända jag bryr mig om, typ. så vi drog hem där ifrån runt två(?) till marion för att sova. marion tjärnade förresten 40kr när vi gick hem, då hon gick fram till en som stod och sjöng och spela gitarr nere i tunnelbanan och gav honom en kram. har nog aldrig skrattat så mycket som igår! gick upp rätt tidigt idag. åkte hem och åkte sedan vidare för att jobba. tjänade 500kr och två kakburkar, haha score! fast att jobba när man är bakis är ingenting jag kan rekomendera..

tänkte att jag skulle gå till marion och ge henne lite kakor, men nej, kärringen är ju inte hemma.
bad for you!


Kommentarer
Postat av: marion

jag vill ha kakor nu :(((((

2011-10-09 @ 12:18:45
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0