Men ser det ut som att sörjer dig?

igår var jag med elin hemma hos henne. först gick vi till ica och köpte massa gottis. sen blev det att glo på film! vi gick även ut på en långpromenad och blev jagade typ, as läskigt. jag drog hem med nattbussen som gick runt två ungefär.
idag är jag jätte taggad på att bara sitta och spela the sims 3 hela dagen. men det kommer inte att gå eftersom att min lillasyster har pajat hennes data, alltså den vi spelar sims på. så idag kommer att bli en bra dag! nej men det finns typ ingenting att göra, så jag kommer avlida..

puss.



vill ha...


Kommentarer
Postat av: marion

ofta man kan ha hästar??? AAAH måste haa :(((((

2011-10-23 @ 21:45:16
URL: http://marioncharlottewagby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0