Lite onödig fakta sådär.

nämn något som gjorde dig glad igår: mina underbara vänner!
Vad gjorde du kl 08 i morse? bloggade eller sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? satte mig vid datan
Det sista du sa högt? vilka fina!
Det senaste någon sa till dig: tack, jag har gjort dom själv
Vad har du druckit idag? vatten, oboy, saft och juice
Vad var det senaste du åt? köttbullar och makaroner
Vad var det senaste du köpte? cola, pringels och choklad
Vad är det för färg på din ytterdörr? gul
Vad är det för väder hos dig nu? mörkt och regn
Godaste glassmaken? polkagris!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
Sover du tungt? som en sten
Drömmer du mardrömmar? händer väl ibland
Trivs du med ditt jobb? jag har inget, om inte gympaledare räknas? isåfall ja
Favoritklädsel? mjukisdress!
Favoritlåt just nu? justin bieber - never let you go
Vad ser du om du tittar till höger? en dörr
Vad gör dig glad just nu? musik!
Vad ska du göra härnäst? kolla på tv och vara social med timmy och crille
Höger el vänsterhänt? höger
Humör just nu? glad! som vanligt, oftast.
Favoritgodis? choklad!
Kläder just nu? leggings, linne och tjockiströja
Sommarplaner? utomlandsresa med mina vänner!
Hur många kuddar sover du med? fyra
Morgon eller nattmänniska? blandat
Vad är viktigast för dig? just nu är det väl att gå klart skolan
Är du kittlig? ja
Snarkar du? ja, fast det har tydligen minskat nu, haha
Stjärntecken? stenbock
Äckligaste insekten? gråsugga och spindlar
Stökigt el välstädat? välstädat!
Vad längtar du mest efter just nu? att ta studenten såklart!



halvgammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0