I want somebody to say: Don't you worry about a thing, I am here.

efter att ha varit ute på promenad med marion + tränat lite lätt hemma hos timmy så är jag helt slut! när jag skulle gå hem där ifrån så ska det självklart spöregna. men som den tappra krigaren jag är tog jag mig hem, utan paraply eller luva. lyckades halka också, så ont i rumpan har man garanterat.
imorgon är det skola igen och ifall det regnar som det gör nu tänkte jag fan heller gå på första lektionen. har nämligen natur och frilufsliv, och vi ska vara ute.. sen har jag faktiskt mensvärk också. så himla synd om mig!
nu ska jag gosa ner mig och kolla på gustavsson 3 trappor eller vad det nu heter.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0