I fell too far, was in way too deep.

två prov lättare, nystädat rum, nybäddad säng, nyduschad, tända ljus och jätte lycklig, kan det bli bättre?
idag har jag varit i skolan. vilket var förvånadsvärt kul för en gångs skull. om man bortser från proven som gick åt pipan. efter skolan skulle våran klass åka till heron och bowla och äta mat. det var faktiskt underbart underhållande! nej men eftersom att våran klass är ganska uppdelad så var det faktiskt kul att spendera tid med alla på fritiden också. pappa kom och hämta mig och malin i östertälje sen när vi skulle hem. så vi skjutsa hem malin till enhörna så det blev en liten roadtrip på köpet.

nu är jag helt otroligt trött efter att ha städat mitt rum. har inte ens kunnat sova middag idag, som jag annars alltid brukar göra när jag kommer hem från skolan. så inatt kommer jag att sova som en prinsessa. har sovmorgon imorgon också, så behöver inte gå upp förens halv tio, underbart! men så har jag prov imorgon också, men i mitt favoritämne så det ska nog inte vara någor problem.

hoppas att alla ni andra har haft en lika bra dag som jag. nu ska jag kolla på efterlyst om det vill funka, för det gjorde de inte igår.

natti.



jätte dåliga bilder, jag vet. men det var så mörkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0