And I need you're love to pull me up.



helgen har gått så sjukt fort. om man bara kunde spola tillbaks tiden, haha. låter som en 13 åring typ, jag ber om ursäkt! jag kan ju passa på att berätta en hemlighet här när jag ändå håller på och skriver. grejen är den att jag just nu är inne i en jätte jobbig justin bieber fas! han är allting jag tänkter på, HELA TIDEN. haha ja det är jätte jobbigt. men vad ska jag göra åt saken? grabben är ju för i satan jätte snygg och han kan desstuom sjunga, spela gitarr och trummor! hur begåvad är man inte då? han har itne tagit några lektioner eller så. ja, jag älskar honom, tihi.♥



//:modell-älsklingen//:fotograf-jag i egen hög person://


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0